Promocja na aucie – korzyści dla floty

Folia reklamowa jako lifting karoserii?

Samochody firmowe nie muszą pełnić zaledwie funkcji transportowych. Mają możliwość wykonywać rolę narzędzia do wyrabiania imagu spółki, dodatkowo czyniąc to niezwykle sprawnie. Przebywając permanentnie w ruchu, nieprzerwanie odkrywając nieznane miejsca mogą być przekaźnikiem reklamy o potężnym wręcz potencjale trafiania do klientów. Powinno się ponadto wskazać na to, że pokrywanie aut folią bywa skuteczne w zamyśle wyremontowania flotylli będącej na wyekwipowaniu firmy. Oznaki wyeksploatowania aut negatywnie wpływają na jej przyjęcia przez potencjalnych nabywców. Zadrapania i obtarcia lakieru na nadwoziu bądź zblakła jego barwa niszczą nieco image korporacji. Dzięki folii te drobne mankamenty można skutecznie schować.

Promocja na pojeździe – odpowiedni pomysł to jest podwalina

Coraz bardziej popularny sposób na oklejanie samochodów uchodzi dziś za pewną z najpopularniejszych i również niesamowicie funkcjonalnych narzędzi reklamowych. Obkleić można wszelkie elementy nadwozia – wespół z dachem, powłokami lusterek i odbojnikami. Na sektorach zachodnioeuropejskich od zawsze jest on uznawany za regularny przejaw sztuki, a Mistrzostwa w Naklejaniach Samochodowych mają edycję już również w naszym kraju. Dla spółek – również tych z wielką flotą, jak i posiadających wyłącznie parę aut – wyznacza to szerokie pole manewru w komunikacji marketingowej. Auta flotowe stają się nierozerwalnym składnikiem identyfikacji wizualnej biura. Przed biegłymi w zakresie wyklejania aut nic nie przeszkadza, żeby niemal każdy ich milimetr zaaranżować jako powierzchnię promocyjną. Jak zorganizować to tak, żeby nie wpaść w pretensjonalność i nie złapać rubieży chłamu? Wymogi estetyczne w ozdabianiu samochodów nie odchodzą od ogólnych norm. Wygląd może zniewalać, nietypowa oprawa ma prawo stwarzać wrażenie, oryginalne detale mają możliwość przykuwać wzrok. Ale to schludność, estetyczność i umiar tworzą kierunek.